Lucky Charms Rainbow

Sunday, February 17, 2013

"64-р өрөө" радио жүжиг







ГЭРИЙН ДААЛГАВАР
 
Радио жүжиг

НЭВТ: Сонсогч та СУИС-ийн Сэтгүүлчийн 2в ангийн оюутан Мижиддоржийн бичсэн “64-р өрөө” радио жүжиг хүлээн авч сонсоно уу.
 
                                                                 / хөгжим /
 
Баттулга: Сайн байна уу? Би гурав хоногийн өмнө нэг хүнд дурлачихлаа. Одоо  шөнө болж байна. Маргааш өглөө бид хоёр уулзхаар болсон юм л даа.

                                                              / хөгжим /
 
НЭВТ: Маргааш өглөө нь...
 
                                                               / таслал /
 
Баттулга: Сайн байна уу чи үнэхээр гайхалтай харагдаж байна.
-Баярллаа чи ч гэсэн сайхан харагдаж байна
Баттулга: Чи надад маш их таалагдсан хамтдаа нэг тийшээ явж болох уу?
-Хаашаа явах билээ
Баттулга: Чи мэдээд ойлгоно оо
-Энэ хаанах вэ?
Баттулга: Энэ бол зочид буудал
-Чи зочид буудалд орох гэж байсан юм уу?
Баттулга: Тиймээ...
-Яах гэж?
Баттулга: Чи бид хоёр чинь нэг хүн болох ёстой биздээ
-Үгүй, би хүсэхгүй байна
Баттулга: Битгий ингэл дээ, чи надад хайртай биздээ...?
-Тэгэхдээ ингэж болохгүй шүүдээ... Ийм хурдан...
Баттулга: За зүгээрдээ, алив орцогооё...
 
                                                                    / хөгжим /
 
НЭВТ: Маргааш өглөө нь...
 
                                                                    / таслал /
 
-Чи сэрчихээ юу?
Баттулга: Өө тэнгэр минь, чи чинь эрэгтэй хүн байсан юм уу?
-За чи мэдэж л байгаа биз дээ, юундаа маяглаад байгаа юм.
Баттулга: Үгүй ээ, би тэгээд чамтай нөгөө...
-Тиймээ бид хоёр нөгөө зүйлийг хийсэн...
Баттулга: Үгүй ээ, тийм зүйл байж болохгүй шүү дээ
-Хэхэ хэхэ чи одоо юундаа маяглаад байгаа юм бэ?
Баттулга: Би маяглаагүй байна. Би эхнэртэй хүүхэдтэй хүн шүү дээ.
-Чи чинь надад чухамхүү дурласан. Хоёулаа буудал орьё гээд өөрөө дагуулж ирсэн шүү дээ.
Баттулга: Байз... Хэн нэгэн хаалга тогшиж байна уу даа?
-Хэхэ хэхэ... Энэ буудлын хаалга цоожгүй шүү дээ
Баттулга: Хэн бэ
Эмч: Юуны чинь хэн бэ гэж тарианы чинь цаг болчихсон байна
Баттулга: Юу чи хэн юм бэ?
Эмч: өө муу новш чинь, алив харгалзагчаа энэ ахиад эхэлчихсэн байна.
Баттулга: Би энэ эмнэлэгт яаж орж ирсэн юм бэ?
-Чи орж ирээгүй ээ, чамайг авчирсан шүү дээ. Алив, алив...
Баттулга: Хүүеэ, та яаж байна аа?
 
                                                                / хөгжим /
 
НЭВТ: Хэсэг хугацааны дараа...
 
                                                              / таслал /
 
-Сайн байна уу? Чи бид хоёрын уулздагыг тэд мэдээгүй биздээ...?
Баттулга: Чи хэн юм бэ новш минь, над руу ойртвол би чамайг цохино шүү.
Хэхэ... Тэгээч дээ. Хоёулаа ахиад жаргах уу?
Баттулга: Үгүй, үгүй ээ... холдооч ээ...
Эмч: Ээ тэнгэр минь, энэ юу вэ? Харгалзагчаа  энэ коридорын толийг 64-р өрөөний Баттулга хагалчихлаа ш дээ. Наадах аа сайн хорь. Муу галзуу новш...
Баттулга: Галзуу, галзуу гэнээ. Би галзуу биш, тэр хагарсан толин дотор байсан хүн чинь өөрөө галзуу юм биш үү...?
Эмч: Тэнэг новш, гурав хоног тольтой ярьчихаад. Өөрийгөө хэн гэж бодоо вэ чи галзуугийн тасгийн 64-ын муу галзуу новш шүү дээ, чи
 
                                                            / хөгжим /
 
НЭВТ: Шөнө дунд...
 
                                                          / таслал /
 
-Сайн байна уу? толь биш, зүүдэнд чинь би ирлээ. Хоёулаа жаргах уу?
Баттулга: Үгүй ээ, үгүээ үгүй ээ... Надад туслаарай...
 
                                                         / хөгжим /
 
НЭВТ: Цагын дараа...
 
                                                          / таслал /
 
Баттулга: Ёох,  ямар тэнэг зүүд вэ...?
 
                                                         / хөгжим /
 
НЭВТ: Та бүхэн “64-р өрөө” радио жүжиг сонслоо.


                                                                                                                        2012 он

No comments:

Post a Comment

Click to get cool Animations for your MySpace profile

Хайх

Цаг

Календар

Архив